Sunday, October 5, 2008

"SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI"


Aku sekeluarga ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidil Fitri" kepada semua umat Islam umumnya dan khususnya kepada warga SMTD, semoga mendapat keberkatan Allah SWT di Bulan Syawal ini. Aku sekeluarga juga ingin meminta maaf daripada semua jika terdapat perkara2 yang telah menyakiti hati sesiapa, dihalalkan juga segala yang telah termakan, terminum atau apa2 kesalahan yang pernah aku lakukan secara sengaja atau tanpa segaja.

Kepada semua anak murid ku, kesalahan kalian sudah lama cikgu maafkan kecuali mamat2 yang telah mengores kereta cikgu dulu, dengan ucapan "Ko ingat ini peraduan gores dan menang ke!!!!". (Lawak je, kekhilafan korang tu cikgu cuba sepenuh daya untuk memaafkan jugak ;p)

Kepada mereka2 yang telah dimarah, dipiat telinga, dipembaris meterkan dan ......... semua cikgu buat adalah untuk mendisplinkan dan mendidik kamu, tanda sayang cikgu kat korang tetapi jika korang tak puas hati, takper di Akhirat nanti ko tuntut je, sebab kita akan dihakimi oleh Allah SWT dengan adil.

Semoga korang akan berjaya dalam SPM dan kehidupan, perjalanan hidup korang masih panjang, cuba perbaiki diri dan jangan lupakan mak dan ayah korang yang telah membesarkan anda......ANDA MAMPU UNTUK MERUBAHNYA!!!!!!

1 comments:

syafiz izzat said...

pehh..cikgu dew bl0g ekh..hu3..
bezzz ar..upenyek bek gk 0wg nye..he3...gud luck..