Sunday, August 5, 2007

Modul Kecemerlangan Akademik Terengganu Terbilang 2007 (Re-submit)

Semua modul ini telah dibuat oleh guru pakar dan guru cemerlang negeri Terengganu, diharapkan ia boleh dimanfaatkan oleh pelajar dan guru.

Modul Fizik Tingkatan 4
[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

Modul Kimia Tingkatan 4

[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

Modul Biologi Tingkatan 4
[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

Modul Sains Tingkatan 4
[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

Modul Sains Tambahan Tingkatan 4
[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

Modul Matematik Tingkatan 4
[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

Modul Matematik Tambahan Tingkatan 4

[Modul 1] [Modul 2] [Modul 3] [Modul 4] [Modul 5]

75 comments:

Anonymous said...

Jawapan bagi modul2 ni boleh bg kat saya tak, nak buat rujukan. Kalu boleh cam mana nak dapatkannya..k tq

jaarsmtd said...

saya hanya ada beberapa jawapan sahaja, tetapi saya tidak boleh bagi kpd semua orang cuma kpd guru2,mgkin boleh, tolong lawat friendster saya dan tinggalkan id utk pengenalan, tq.

Anonymous said...

Boleh saya dapat jawapan daripada tuan??
Akan tetapi saya ialah pelajar
Diharapkan agar tuan boleh memberikan jawapan kepada saya.

melalui e-mel ini
walrein_lim88@yahoo.com

(Guru saya tidak berbincang jawapan ini dan saya sekarang pun mula bercuti)

terima kasih

Anonymous said...

cikgu,,boleh tak saya dptkn jawapan bg modul2 ini untuk dijadikan rujukan,,saya pelajar dari sekolah sains tengku abdullah, raub,,

emel saya
ikah_ikan@yahoo.com

saya harap cikgu sudi beri,,
terima kasih.

Annisa Asyifa said...

CIKGU, minta bantuan guru untuk menghantar jawapan modul2 ini kepada saya.

asyifa_18@yahoo.com

terima kasih

Anonymous said...

assalamualaikum..
boleh sy mtk jwpn bg tov paper fo physics last year??

my email fatinfakhriah@rocketmail.com

ASAP plezz bcoz tov da nex week..i juz found dis blog today..keep it up ur gud work

Anonymous said...

assalamualaikum, boleh ke saya minta jawapan bagi modul kimia. saya adalah guru kimia dari johor..ini ialah email saya rozaimangiman@gmail.com

zana said...

saya guru biologi dari KL ingin jawapan bagi modul-modul biologi ting 4,..emel ke znrhzkr@yahoo.com.my..terima kasih

Anonymous said...

Keep up the good work ...Tahniah..macam mana nak buat blog macam ini....

Anonymous said...

salam,cikgu saya Mohd Fazdli B Mohd Nor,cikgu SMKA Maahad Muar.Sya ucapkan terima kasih kerana sudi berkongsi bahan dengan orang ramai.Boleh saya dapatkan jawapan bagi modul add math dan kimia? emel saya fazdli_85@yahoo.com

Unknown said...

salam

saya kagum dengan kejayaan akademik negeri terengganu. boleh saya dapatkan modul fizik. mana tahu perlis pun akan mendapat keputusan yg baik dalam fizik

Anonymous said...

Assalamualaikum..saya guru kimia dari sabah..modul yang anda kongsikan ini sangat bermanfaat..boleh tak saya dapatkan jawapan bagi modul kimia, fizik dan biologi?
E mel saya : dk_rdana@yahoo.com.my
Kerjasamana anda amatlah dihargai..

Anonymous said...

salam...boleh saya dapatkan jawapan utk modul fizik....k. ...jasamu dikenang
email : along_ina2001@yahoo.com

Anonymous said...

can i get the answer for physics module?thanks

Anonymous said...

tahniah cikgu ! laman ni sungguh bagus.saya cikgu dr kl.boleh tak cikgu emel jwpn modul fizik pd saya.(ctwhosena@gmail.com)kerjasama dr cikgu saya ucapkan berbanyak2 terima kasih.

Anonymous said...

Assalamualaikum, modul yang dipaparkan sesuai digunakan untuk p&p, sebagai guru saya ingin mencadangkan agar jawapan bagi modul turut dipaparkan di dalam ruangan ini untuk faedah dan rujukan bersama. Terima kasih.

Unknown said...

tahniah di atas pembinaan blog yang sangat berguna ni. bolehkah cikgu emel kpd saya jwpn bg modul bio f4 sebagai rujukan?saya ialah guru sm sains kota tinggi, johor (sy da cuba lawat friendster cikgu, tapi gagal search).tq

suriana said...

seronok saya mengajar menggunakan modul tuan. tapi ada bebrapa jawapan yang saya tak pasti la. bolehtak tuan emailkan pada saya jawapan modul bio f4 tu. selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya.....
dari :
rianashahdu@yahoo.com

suriana said...

SAYA SERONOK MENGAJARMENGGUNAKAN MODUL BIO TUAN. CUMA JAWAPANNYA ADA YANG SAYA TAK PASTI . BOLEH TAK TUAN EMAIL PADA SAYA JAWAPAN BAGI MODUL BIO F4 TU. SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA. TQ. rianashahdu@yahoo.com

noura said...

terima kasih kerana sudi berkongsi modul cikgu di blog ni.boleh tak cikgu bagi saya jawapan untuk modul fizik tingkatan 4 pada saya..terima kasih.

emel saya,
nouracatherina@yahoo.co.uk

noura said...

terima kasih kerana sudi berkongsi modul kecemerlangan cikgu. boleh tak cikgu memberikan jawapan modul fizik tingkatan 4 kepada saya sebagai rujukan untuk saya?terima kasih.

emel saya,
nouracatherina@yahoo.co.uk

biarhalal said...

salam perpaduan
mohon kerjasama dari pihak tuan bagi mendapatkan jawapan bagi modul add math f4...

email: amir2782@yahoo.com

demi anak bangsa malaysia

biarhalal said...

salam perpaduan...

terima ksih cikgu...
mohon kerjasama cikgu memberi jawapan bagi modul matematik tambahan f4
demi anak bangsa malaysia

email: amir2782@yahoo.com

guru pengurus manusia...
terima kasih cikgu

Unknown said...

salam,

Mohon kerjasama cikgu untuk memberi skema jawapan sains dan biologi sebagai rujukan guru.

cikgu humaida
wp labuan

Unknown said...

salam, minta tolong emelkan jawapan sains dan biologi untuk semua modul,

terima kasih
humaidaujang@gmail.com

mie isadasira said...

salam...
saya cikgu suhaimi dari johor. mohon pertolongan tuk jawapan sains ting 4.

mie_isadasira@yahoo.com.my

kendoz said...

salam.. saya guru dari smk kepong. minta cikgu hantarkan jawapan untuk modul biologi tingkatan 4.

emel saya: pandaman_star@yahoo.com.my

TQ.

Unknown said...

salam...tahniah diatas kewujudan blog ini kerana ia dpt membantu guru dan pelajar.Saya ingin mendapatkan jawapan kepada modul fizik t4 dan diharap tuan dapat emailkan jawapan kepada saya..kerjasama dr tuan amat saya hargai...cikgu nurul
nurulhizan@gmail.com

Unknown said...

salam, sy guru biologi di kedah. Boleh emailkan sy jawapan modul tingkatan 4 dan 5. Kerjasama drpd pihak tuan amat diharapkan dan didahului jutaan terima kasih.

Anonymous said...

salam , boleh tlg emelkan jwpn utk ksemua modul tersebut untuk rujukan .trima kasih .emelkan di sini cik_air_batu@yahoo.com

Geostring Malaysia said...

Assalamualaikum, Bagaimana sy boleh dapatkan jawapan untuk modul-modul yang disediakan. Saya dapati solan-soalanya sangat bagus untuk tujuan ulangkaji. terima kasih. Sirap103@gmail.com

Anonymous said...

Terima kasih madul yang bagus.. blh email kan skema jawapan utk sc f4 dan kimia f4 ke email ini nz_jia@yahoo.com. modul ini bagus utk ulangkaji..

Anonymous said...

boleh email kan skema utk modul Sains ke email ini.. nz_jia@yahoo.com sya nak guna dlm kelas utk ulangkaji seblm SPM... Terima Kasih... atas perkongsian ilmu ini

Anonymous said...

Akum cikgu...
Saya ialah seorang guru dari W.P Labuan. Saya suka menggunakan modul-modul yang cikgu ada untuk tujuan drilling dengan pelajar saya..Walaubagaimanapun, ada beberapa soalan yang saya tidak berapa pasti akan jawapannya.Boleh tak email skema jawapan untuk fizik dan kimia pada email saya di aquarius_sn87@yahoo.com.my. terima kasih atas kerjasama cikgu.

Anonymous said...

salam..
sy cikgu dr KL.sy bminat dgn modul biologi.bleh x sy nk dpt kn jwpn modul biologi ni..emelkn kpd sy..maszainimohamad@yahoo.com

Anonymous said...

assalamualaikum

sy Elinashakila guru dr puan/tuan suke dgn modul yg ada. buleh tlg send skema jawapan fizik kimia dn matematik ke akaun sy

bshaky_rayon28@yahoo.com

ayu said...

saya guru dari sebuah sekolah di johor bahru mohon cikgu untuk kirimkan jwpn modul sains dan biologi di ayudimuare@yahoo.com

Unknown said...

saya seorang guru..beberapa jawapan kurang pasti..harap emailkan skema jawapan modul kimia ting 4

riho_04@yahoo.com

tersangat trime kasih tuan....

Unknown said...

saya seorang guru..beberapa jawapan kurang pasti..harap emailkan skema jawapan modul kimia ting 4

riho_04@yahoo.com

tersangat trime kasih tuan....

Normaini Ngah said...

Saya sudah engajar menggunakan modul ini utuk 2 tahun. Boleh saya dapatkan jawapan bagi modul kimia dan sains f4. Terima kasih

Unknown said...

Modul yang baik, boleh tak email jawapan untuk modul fizik dan sains tambahan kepada saya di alamat email cyck78@hotmail.com.
Terima kasih.

Panitia Fizik 2010 said...

Salam,
Terima kasih kerana blog ini banyak membantu saya guru yang masih kurang pengalaman mengajar matapelajaran ini. Boleh tak saya dapatkan jawapan untuk modul fizik.

hasarb72@yahoo.com

andikaizza said...

salam , saya cikgu nurul..terima kasih kerana perkongsian modul yang baik dapat membantu pnp saya..alhamdulillah ..semoga diberkati Allah...boleh tak saya dapatkan jawapan nya?sekian, terima kasih..

email : nurulizzah85@hotmail.com

Unknown said...

Assalamualaikum Cikgu...TQ dgn upload modul2 utk di share bsama. Sy guru dr perak..Mohon emailkan skema jawapan modul SC Form4.. smoga Allah memberkati usaha cikgu.

Unknown said...

email sy: khalsom_as@yahoo.com.my

Anonymous said...

salam cikgu....
saya seorang guru di Muar mengajar biologi dan berminat utk menggunakan modul ini dalam P&P...jadi saya memerlukan jawapan utk modul tersebut..jika tidak keberatan...emelkan kepada saya di yanml4485@yahoo.com..terima kasih cikgu

ckg nurul said...

salam..saya guru drpd k.lipis,phg amat berminat untuk menggunakan modulini dalam p&p saya...Diharap ckg boleh emailkan saya jwapn bagi modul bio, mate, & kimia..
ini adalah e-mail saya:
nurulhayati82@yahoo.com.my
budi baik ckg amat saya hargai. :-)

Admin said...

salam. saya guru bio dari kota bharu. mohon kerjasama tuan untuk dapatkan skema jawapan bagi modul bio untuk digunakan bagi perbincangan dan latih tubi dalam kelas. semoga usaha anda diberkati Allah. terima kasih. email saya: hada79@yahoo.com

cik tukang karut said...
This comment has been removed by the author.
ciksum? said...

salam..sy guru dr alor gajah, melaka..harap pihak tuan dpt emelkan sy skema jwpn modul biology dan sains.. tq emel sy: sumaiyahmohdsaufian@gmail.com

normi said...

Assalamua alaikum..Tahniah diucapkan kepada Tuan atas usaha yg murni ini..banyak komen yg membina diberikan atas Modul Kecemerlangan ini..Saya juga seorang cikgu dr kk.Mohon kerjasama Tuan memberi jawapan bagi modul Bio/Sc/Math ke emel saya normi.san@gmail.com . Terima kasih diatas perkongsian ilmu ini.

Shahir said...

saya nak minta modul bio form 5 boleh???
tolong email kan...ye

j i a s h a n g said...

Boleh saya dapatkan jawapan bagi semua modul? Saya seorang pelajar yang ingin mendapatkan result bagus and saya mendapati bahawa modul ini sangat bagus sebagai revisi untuk menghadapi peperiksaan yang bakal tiba pada mei. Tolong emelkan jawapan ke js_95@live.com, terima kasih saya ucapkan.

normi said...

Assaalamu alaikum Cikgu Jaar-smtd..
Modul2 yg dibina ini memang amat membantu murid saya.Bagaimana saya nak dapatkan jawapan bagi modul Bio/Sc/Math untuk dibuat rujukan??Harap sangat jasa baik cikgu agar dapat mengemailkan kepada saya jawapn modul2 tersebut di normi.san@gmail.com. Ini adalah text kedua saya,harap cikgu dapat membacanya. Kerjasama cikgu amat dihargai dan terima kasih diatas perkongsian ilmu ini.
-Cikgu Normi-

akim_conan17 said...

cikgu boleh tolong hantarkan skema jawapan untuk module add math ke tsubasa_senai17@yahoo.com.....jasa cikgu hanya allah sahaja yang dapat balas

akim_conan17 said...

cikgu boleh tak hantarkan skema jawapan module add math kepada emel saya akim_conan17@yahoo.com.....jasa cikgu hanya allah yang dapat balas.....please

Anonymous said...

saya guru tingkatan 4 ingin gunakan modul-modul ini. Mohon jasa baik untuk kirimkan jawapan bagi modul biologi dan Add maths. Terima kasih.

email : uthamaseelan@gmail.com

mar_amanz said...

Terima kasih atas kesudian berkongsi bahan2...boleh emelkan jawapan modul biologi dan sains?

maramanz@yahoo.com

mar_amanz said...

terima kasih kerana berkongsi soalan....boleh emelkan jawapam biologi dan sains?

maramanz@yahoo.com

ann said...

boleh saya dapatkan jawapan untuk modul biologi tingkatan 4 melalui emel ini...
ila_yupie@yahoo.com...tq

etutoraETA said...

assalamualaikum
mintak kerjasama cikgu untuk emailkan skema jawapan bagi modul2 semua subjek tingkatan 4. tq
nurulfairuzhusna_87@yahoo.com

evilgurl08 said...

selamat petang tuan, saya hendak mintak tlg dari tuan untuk e-mel kan jawapan bagi module biology and kimia tingkatan 4. serta emelkan module kimia dan biology tingkatan lima bersertakan skema... module-module ini sangat bermanfaat.... terima kasih. lema888@yahoo.com.sg

HoneyBabyShop said...

salam, tuan. Saya Puan Noor Haniyatie Ibrahim, dari SMK Dato Onn, Batu pahat Johor. Minta jasa baik tuan emailkan jawapan bagi modul biology Tingkatan 5 dan 4. Terima kasih kerana sudi berkongsi maklumat dengan orang ramai. Hanya Tuhan sahaja yang dapat membalasnya.

haniyatie@yahoo.com

Unknown said...

Assalamualaikum. Saya guru Biologi dari Penang. Terima kasih kerana mengupload modul-modul ini, sangat membantu. Boleh saya minta emailkan jawapan kepada modul-modul ini untuk rujukan? Email saya zukhrufuddunya@hotmail.com. Terima kasih banyak.

azzu-adni said...

salam saya seorang guru dari shah alam selangor. saya teruja dengan modul2 yang diberikan. boleh minta skema jawapan modul fizik dan matematik? email saya azzu2510@gmail.com

Unknown said...

hello. i am a physics teacher at smk agama tun ahmadshah, would u kindly email me the answer for module fizik? this is my email add : ss_phane27@yahoo.com.
tqvm, ya.

Unknown said...

assalamualaikum.. boleh tak emailkan sy jwpan bagi modul bio f4..sy seorang guru bio di damansara, sel..email sy lia_roseh@yahoo.com
tq

Unknown said...

assalamualaikum.. boleh tak emailkan sy jwpan bagi modul bio f4..sy seorang guru bio di damansara, sel..email sy lia_roseh@yahoo.com
tq

lilema_ said...

assalamualaikum, saya seorang guru biologi di sarawak boleh tak emailakn saya jawapan bagi modul2 utk biologi
tiemah_89@yahoo.com

sekian, terima kasih :)

Unknown said...

ssalamualaikum, boleh ke saya minta jawapan bagi modul biologi. saya adalah guru biologi dari trgnu..ini ialah email saya rahimahzulkifli@gmail.com
semoga jasa baik cg mendapat keberkatan drp Allah s.w.t.
kerjasama dr cikgu saya ucapkan berbanyak2 terima kasih.

Unknown said...

assalamualaikum.boleh saya minta jawpan bagi modul fizik.saya guru fizik....ini email saya zaidazei@gmail.com

Aimarashid Bin Mohamad Nor said...

Assalamualaikum.boleh saya minta jawpan bagi modul fizik.saya guru fizik di SMK Taman Desa Skudai ....ini email saya aimarashid86@gmail.com

Janice said...
This comment has been removed by the author.
Janice said...

cikgu, saya seorang pelajar dari Kedah. Boleh saya minta jawapan sains untuk semua modul tingkatan 4? saya ingin menyemak jawapan... terima kasih

Email saya janice200025@gmail.com

Unknown said...

boleh emailkan jawapan untuk modul matematik tambahan? nmohamedpaid@gmail.com