Monday, June 29, 2009

Kem Elit Fizik 2009


Panatia Fizik SMTD
telah mengadakan satu kem teknik menjawab yang dianjurkan untuk semua pelajar elit Tingkatan 5 iaitu Kelas 5KA1, 5KM1 dan 5KE1 serta beberapa orang pelajar daripada kelas lain yang dipilih. Ia dijayakan oleh sahabat saya iaitu En. Zamri B. Abdullah daripada SMK Badrul Alam Shah, Kemasik, Terengganu. Kesanggupan beliau untuk menghadiri kem ini amat saya hargai dan dapat mempertajamkan kemahiran pelajar yang menghadiri kem ini.

Jika ditinjau daripada usianya yang menjangkau 40-an dan telah menabur jasa sebagai guru selama 27 tahun, maka tidak hairanlah melihat beliau sangat mesra dengan pelajar-pelajar. Memek muka dan gaya yang bersahaja, telah dapat menarik perhatian pelajar untuk mengikuti penerangan dengan lebih berkesan dan memudahkan lagi pemahaman.

Diharapkan kem seperti ini dapat diadakan setiap tahun, demi kecemerlangan para pelajar, cuma kekangan masa dan perkara yang tidak diingini yang membantutkan perancangan yang telah dilakukan. Semoga Allah merahmati usaha yang dilakukan dan memudahkan pelajar menghadapi SPM dengan jayanya, amin.....

" Mendengar penerangan dengan penuh perhatian "



" Gelak ceria para pelajar melihat gelagat Cgu. Zamri "


2 comments:

XXRaY said...

atasi masalah student yang suka tidur dalam kelas.

jaarsmtd said...

anda ada cadangan yang boleh digunapakai untuk mengatasi masalah ini ke? boleh kita berkongsi bersama ;p