Thursday, October 4, 2007

** Pengumuman Penting **

Kepada rakan2 terutama guru2 yg menghadapi masalah utk mendownload soalan kerana disekat oleh filter server schoolnet, sekarang ini saya telah menukarkan tempat penyimpanan soalan dalam server http://www.4shared.com/ bukannya hyperload.com yg dahulu.

Oleh itu diharapkan permasalahan tersebut dapat diselesaikan, jika terdapat masalah juga, sila kemukan aduan anda dalam ruang chat yg disediakan. Diharapkan dgn berbuat demikian dapatlah saya memperbaiki blog saya ini.

Saya ingin memohon jasa baik semua yg telah mendownload soalan utk mengklik sekali SAHAJA pada Adsence "Gulf Hurricane Relief", dengan berbuat demikian saya boleh mengumpul dana utk mempertingkatkan lagi kepelbagaian pengisian dalam blog ini.

Terima kasih atas sokongan anda semua......

0 comments: