Sunday, May 6, 2007

Majlis Perkahwinan Kamilah & Zawawi

Pada Jumaat, 4 Mei 2007 bersamaan 16 Rabiul Akhir 1428H telah berlangsungnya Majlis Kesyukuran Perkahwinan antara Nor Kamilah & Zawawi bertempat di No. 67, Kg Perangkap, Bunut Susu, 17020 Pasir Mas, Kelantan Darul Naim.

Namun aku xleh pergi, ini kerana isteri aku terpaksa mengikuti Perkhemahan Badan Beruniform SMK Balai Besar. Sudah banyak majlis perkahwinan rakan2 yang aku tidak dapat hadiri, bukan tidak mahu menghadiri tetapi terdapat aral yang melintang....Nasib baik perkhemahan tersebut dibuat di padang sekolah, jadi aku boleh bawa kedua-dua orang anak aku sekali, mereka dah jadi manja ngan mak dia aje, kalu dengan aku nak sekejap je hahhaha

Namun aku mendoakan kebahgian mereka, semoga panjang umur dan dirahmati Allah selalu...

0 comments: