Friday, October 29, 2010

Cara Mudah Dapat Soalan & Skema Soalan Terengganu

Kepada mereka yang tertunggu-tunggu untuk mendapatkan skema bagi soalan negeri Terengganu diharapkan supaya dapat mendaftar sebagai followers di Twitter. Ini memudahkan supaya saya memberitahu dan menghebahkan jika saya telah mengemaskini koleksi soalan di blog ini. Sila klik ikon di bawah untuk join twitter saya.



Oleh kerana saya mempunyai komitmen yang lain, jadi tidak dapatlah saya mengemaskini laman blog saya setiap masa, oleh yang demikian soalan dan jawapan yang ada di laptop tidak dapat diuploadkan lagi.

Sekarang ini sedang berlangsungnya Peperiksaan Akhir Tahun Tingkatan 4 Negeri Terengganu, jika ada kesempatan saya akan scan dan berkongsi dengan yang lain.

Selamat berhujung minggu ......

0 comments: