Sunday, January 10, 2010

Perjumpaan Rumah Sukan SM Teknik Dungun Tahun 2010

Perjumpaan Rumah Sukan SMTD Kali Pertama telah diadakan pada hari Ahad bertarikh 10.01.2010, masa 2.00 ptg bertempat seperti di bawah :
  • Rumah Sukan Heksagon - Dewan Besar (Depan)
  • Rumah Sukan Multimedia - Dewan Besar (Belakang)
  • Rumah Sukan Biotek - Student Square
  • Rumah Sukan Kinematik - Kantin
Pada tahun ini aku disenaraikan dalam Rumah Sukan Biotek dimana penasihat rumah sukan ini ialah GKMP Teknik & Vokasional iaitu En. Ramli Bin Harun dan ketua rumah ialah Cik Noor Hafiza Bt. Mohd serta dibantu oleh penolong ketua rumah iaitu En. Mohd Fairol Rafiq B. Mohd Yusof.

Ahli rumah yang lain adalah En. Mohd Azhar B. Kordi, En. Hasni B. Rais, En. Hamzah B. Hussin, Pn. Rosnani Bt. Mohd Nor, Pn. Yusliha Bt. Yusof, Pn. Rohana Bt. Mat Ali, Pn. Hajah Khadijah Bt. Atan, Pn. Jamaliah Bt. Ismail, Pn. Rosmah Bt. Ismail, Pn. Afifah Bt. Abd Ghawi, Pn. Rosliza Bt. Hashim, Pn. zunaizan Bt. Embong dan Cik Sumalia Bt. Ibrahim.

Semasa berlangsung perjumpaan ini, telah dilakukan perlantikan ahli jawatan kuasa induk (bagi pelajar) bagi Rumah Sukan Biotek bagi sesi 2010. Pelajar juga telah mendaftarkan diri untuk pertandingan sukan antara rumah dimana antara acara yang dipertandingkan adalah olahraga dan sukan permainan.

Pemilihan AJK Pelajar sedang dijalankan


Pendaftaran untuk sukan permainan bagi
ahli rumah sukan Biotek

0 comments: